به گروه آموزشی مهندس فرجی خوش آمدید
گروه آموزشی مهندس فرجی|آموزش اتوماسیون صنعتیگروه آموزشی مهندس فرجی|آموزش اتوماسیون صنعتیگروه آموزشی مهندس فرجی|آموزش اتوماسیون صنعتی
09939643266
برای استعلام کلیک کنید

اجزای سیستم تکمیلی برای SINAMICS G120

درایوهای SINAMICS

اجزای سیستم اضافی

مروری بر اجزای سیستم تکمیلی دیگر برای SINAMICS G120، مانند

  • فیلترهای خط و راکتورها
  • مقاومت های ترمز
  • راکتورهای خروجی
  • کارت های حافظه
  • رله ترمز (ایمن).
  • کیت ها و صفحات اتصال سپر
  • آداپتورها برای نصب بر روی ریل نصب استاندارد
  • کیت اتصال کامپیوتر

 درایوهای SINAMICS

درایوهای SINAMICS چگونه دیجیتالی شدن را انجام می دهند؟

چه مجازی سازی و شبیه سازی، ابعاد و پیکربندی، اتصال، تجزیه و تحلیل داده ها، یا خدمات – دیجیتالی شدن به شما امکان دسترسی به کارایی و قابلیت اطمینان بیشتر در برنامه ریزی، بهره برداری و نگهداری را می دهد.

با دیجیتالی کردن بیشترین بهره را از داده های درایو خود ببرید

مجموعه دیجیتالی‌سازی فناوری درایو همه چیز را از دوقلوهای دیجیتالی محصولات، ابزارهای انتخاب و مهندسی و راه‌حل‌های اتصال گرفته تا برنامه‌های تحلیلی و خدمات مبتنی بر داده ارائه می‌دهد. این راه حل ها به فرآیندهای توسعه بهینه، برنامه ریزی تعمیر و نگهداری مبتنی بر تقاضا و تضمین بهره وری بالاتر اجازه می دهند.

 دیجیتالی‌سازی فناوری درایو

فناوری را به عنوان نقطه شروعی برای دیجیتالی شدن هدایت کنید

از داده های سیستم های درایو خود برای افزایش شفافیت و بهره وری استفاده کنید

فناوری Drive نشان دهنده ورود ایده آل به دیجیتالی شدن است. طراحی از طریق مهندسی و راه‌اندازی تا ماشین‌های سرویس بر اساس این ابزارهای مهندسی قدرتمند ساده‌تر و سریع‌تر می‌شود. راه اندازی مجازی بر اساس یک پایگاه داده یکپارچه و یکپارچه امکان پذیر است – و در ارتباط با روال های شبیه سازی و آزمایش ها در محیط دیجیتال، امکان راه اندازی را به طور قابل توجهی در دنیای واقعی کوتاه می کند. داده‌های ماشینی که در حین کار به دست می‌آیند را می‌توان از طریق سرویس‌های Cloud جمع‌آوری کرد، ارزیابی کرد و برای بهینه‌سازی عملکرد ماشین استفاده کرد. نه تنها این، پورتفولیوهای جدید خدمات مبتنی بر داده نیز امکان پذیر است. این در حال حاضر واقعیت است: مجموعه SINAMICS و SIMOTICS از زیمنس سخت‌افزار اثبات شده را با نرم‌افزار نوآورانه ترکیب می‌کند و شفافیت را در کل درایو تضمین می‌کند.

 

از میدان به ابر

به فناوری درایو خود گوش دهید

شرکت خود را دیجیتالی کنید تا رقابت خود را حفظ کنید – یا حتی آن را تقویت کنید. این رویکرد مستلزم مفاهیم جدید کارخانه، سیستم و ماشین است که به نوبه خود تقاضاهای جدیدی را در ساخت کارخانه و ماشین آلات ایجاد می کند. ادغام درایوها و موتورها در دستگاه شما مزایای گسترده ای را ارائه می دهد، و از طریق یک اتصال Cloud شفافیت را در کل درایو قطار تسهیل می کند – از سطح زمین تا سیستم کنترل.

 

از داده های درایو خود استفاده کنید و از مزایای آن بهره مند شوید

 داده های درایو

امنیت

گرفتن و انتقال داده ها به Cloud ایمن است و در برابر دستکاری محافظت می شود.

 انتقال داده ها به Cloud

در دسترس بودن بالا

خطاها را می توان در مراحل اولیه تشخیص داد و در نتیجه درک عمیق از قطار کامل درایو برطرف کرد.

 در دسترس بودن

مهندسی ساده

با استفاده از ابزارهای مهندسی ما می توانید زمان برنامه ریزی، توسعه و اتوماسیون ماشین های خود را کاهش دهید.

 

فناوری Drive دیجیتال می شود

دیجیتالی شدن در طول چرخه حیات کامل

ما سبد دیجیتالی سازی بهینه را برای هر مرحله از چرخه عمر ماشین ارائه می دهیم. یکپارچه سازی یکپارچه با استفاده از ابزارهای مهندسی تضمین می کند که داده ها می توانند به طور یکپارچه از مفهوم اولیه ماشین تا خدمات ماشین استفاده شوند.

فناوری Drive دیجیتال

 مفهوم ماشین و مهندسی ماشین

طراحی و مهندسی ماشین آلات

زیمنس از طراحی ماشین‌ها پشتیبانی می‌کند – همچنین با استفاده از ابزار NX MCD، SIZER و همچنین پیوندی به EPlan. هنگام مهندسی درایوهای خود، از DT Configurator، SIZER و ابزار انتخاب TIA ما بهره می برید – و در آینده، NX Automation Designer و همچنین NX Electrical Designer.

 طراحی و مهندسی ماشین آلات

راه اندازی ماشین

راه اندازی ماشین آلات جدید

زیمنس راه اندازی دستگاه جدید شما را با پورتال TIA، SINAMICS Startdrive، وب سرور SINAMICS و پانل اپراتور IOP-2 ساده می کند.

راه اندازی ماشین آلات جدید

ابعاد موتور

می توانید طراحی مکانیکی موتور را تعریف کرده و کنترل حرکت آن را در NX Mechatronics Concept Designer (NX MCD) شبیه سازی کنید. با استفاده از SIZER، موتور و درایو ابعاد داده می شوند و سپس به عنوان مدل داده سه بعدی در دسترس قرار می گیرند. شما می توانید لیست قطعات و توپولوژی خود را به SINAMICS Startdrive در پورتال کاملا یکپارچه اتوماسیون (TIA Portal) منتقل کنید. به این ترتیب از افزونگی داده ها و ورود چندین داده جلوگیری می کنید و یک سیستم بهینه به دست می آورید که مجموعه کامل محصولات اتوماسیون زیمنس، از جمله درایوها را پوشش می دهد.

طراحی مکانیکی موتور

ابعاد کابینت کنترل

زیمنس مدل‌های سه‌بعدی CAD، نقشه‌های بعد دوبعدی، ماکروهای E-Plan و نمودارهای مدار را برای E-CAD و همچنین داده‌های فنی و تجاری اصلی محصول را برای مجموعه کامل محصولات درایو ارائه می‌کند. این با اسناد سیستم سفارشی تکمیل می شود.

داده های CAx ارائه شده به این روش به عنوان پایه ای برای یک مدل مجازی در مرحله ارزش افزوده اولیه عمل می کند. داده‌های موجود در DT Configurator و مستندات تطبیق‌شده به‌صورت جداگانه منجر به گردش کار مهندسی کوتاه‌تر و کاهش قابل توجهی در زمان مرتبط می‌شود.

 ابعاد کابینت کنترل درایو

عملکرد ماشین

کارکردن دستگاه

در مرحله عملیاتی دستگاه، زیمنس با پورتال TIA SINAMICS Startdrive، وب سرور SINAMICS و پانل اپراتور IOP-2 از شما پشتیبانی می کند.

کارکردن دستگاه

انتقال بدون درز از مهندسی به بهره برداری

با SINAMICS Startdrive در پورتال TIA، می توانید به سرعت و به طور مستقیم درایو SINAMICS خود را در یک محیط اتوماسیون ادغام کنید و آن را با استفاده از یک رابط کاربری و بدون هیچ رابط اضافی راه اندازی کنید.

ادغام محیط اتوماسیون

 کارکردن دستگاه

در مرحله عملیاتی دستگاه، زیمنس با پورتال TIA SINAMICS Startdrive، وب سرور SINAMICS و پانل اپراتور IOP-2 از شما پشتیبانی می کند.

مرحله عملیاتی دستگاه

پیوند دادن محیط درایو با اتوماسیون کاملاً یکپارچه

با استفاده از SINAMICS Startdrive در پورتال TIA، می توانید مبدل های SINAMICS G و SINAMICS S را کنترل و پارامتر کنید.

محیط درایو با اتوماسیون

پیام بگذارید