به گروه آموزشی مهندس فرجی خوش آمدید
گروه آموزشی مهندس فرجی|آموزش اتوماسیون صنعتیگروه آموزشی مهندس فرجی|آموزش اتوماسیون صنعتیگروه آموزشی مهندس فرجی|آموزش اتوماسیون صنعتی
09939643266
برای استعلام کلیک کنید

پیوند دادن به MindSphere Cloud 3

دروازه اینترنت اشیا SINAMICS CONNECT 300

 هنگام پیوند دادن به MindSphere Cloud 3 گزینه دارید:

 MindConnect Nano یک کامپیوتر صنعتی از پیش نصب شده برای انتقال داده های رمزگذاری شده از طریق اینترنت امن است.

برای برنامه های کوچکتر، یک دستگاه با فرمت کوچکتر در دسترس است – MindConnect IoT2040.

SINAMICS CONNECT 300 حداکثر هشت مبدل را متصل می کند – بسیار ساده و مستقیم با استفاده از plug-and-play.

این به طور قابل توجهی هزینه ها را هنگام اتصال مستقیم درایوها به Cloud کاهش می دهد.

این بدان معناست که می‌توانید از برنامه‌ها و سرویس‌های مبتنی بر ابر برای تجزیه و تحلیل و تجسم داده‌ها، بهینه‌سازی دارایی‌ها و خدمات و توسعه مدل‌های تجاری جدید استفاده کنید.

پیوند دادن به MindSphere Cloud 3

IOP-2 – رابط کاربری شفاف و قابل فهم

IOP-2 یک پنل اپراتور هوشمند با درجه حفاظت IP55 برای عملیات محلی، نظارت، راه اندازی، تشخیص و سرویس مبدل های SINAMICS است. نمایشگر گرافیکی متغیرهای فرآیند مانند فشار و جریان را در قالب نمودار میله ای نشان می دهد. این نمونه کارها با امکان آپلود توابع، زبان ها و جادوگران اضافی – و همچنین توابع پشتیبانی گسترده، گرد می شود.

این منجر به درجه بالایی از کاربرپسندی می شود و عملکرد و ناوبری بصری را تسهیل می کند. می‌توانید به اسناد و اطلاعات مربوط به محصول دسترسی داشته باشید – و در هر زمان با پشتیبانی مشتری (برنامه پشتیبانی آنلاین صنعت) از دستگاه‌های تلفن همراه (تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند) تماس بگیرید.

IOP-2

SmartAccess برای راه اندازی بی سیم، تشخیص و خدمات

ماژول دسترسی هوشمند یک واحد عملیاتی مبتنی بر وب سرور است که می تواند به سادگی به برق متصل شود و برای راه اندازی تلفن همراه، عیب یابی و سرویس مبدل های SINAMICS V و SINAMICS G استفاده می شود. این یک اتصال بی سیم به دستگاه های تلفن همراه (تلفن های هوشمند، تبلت ها، لپ تاپ ها) برقرار می کند و با عملکرد وب سرور خود، می تواند به سرعت راه اندازی شود.

این اجازه می دهد تا مبدل ها به سادگی به صورت سری راه اندازی شوند، مهمترین داده مبدل نظارت شود و مبدل ها به سادگی نگهداری شوند.

SmartAccess

خدمات ماشینی

گزینه های بهینه سازی برای ماشین ها

می توانید با گزینه های بهینه سازی ما مانند MindApp Analyze MyDrives و Digitalization Check as a Service، در دسترس بودن و عمر سرویس سیستم های درایو خود را افزایش دهید.

برنامه MyDrives MindSphere را آنالیز کنید

برنامه Analyze MyDrives داده های عملیاتی درایوهای شما را ضبط و تجزیه و تحلیل می کند. این به شما امکان می‌دهد تا نیازهای واقعی خدمات را شناسایی کنید – و همچنین هزینه‌ها را کاهش دهید و از طریق فواصل بهینه‌سازی شده در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید. این دستگاه به طور فعال اپراتورها را در مورد رویدادهای در حال انتظار آگاه می کند – که منجر به درجه بالاتر استفاده و بهره وری می شود.

MindApp Analyze MyDrives

بررسی دیجیتالی شدن به عنوان سرویسی برای افزایش شفافیت، ایمنی و امنیت

ما از طریق پشتیبانی فنی مستدل، با توصیه‌های خاص برای پیوند دادن داده‌های کارخانه، سیستم و ماشین به MindSphere، از شما پشتیبانی می‌کنیم. مبدل های SINAMICS S و SINAMICS G برخی از سیستم های درایو هستند که پشتیبانی می شوند.

این امر جمع‌آوری داده‌های استاندارد و قابل اعتماد، ارزیابی بدون هیچ گونه خرابی و همچنین شفافیت در مورد قابلیت دیجیتالی شدن فناوری درایو را تضمین می‌کند. در نتیجه، زمانی که نوبت به مراحل دیجیتالی شدن مداوم می‌رسد، مبنای تصمیم‌گیری مستدلی را به شما ارائه می‌دهد.

مبدل های SINAMICS S و SINAMICS G

برنامه های کاربردی و خدمات دیجیتال MindSphere

نمونه کارها دیجیتالی سازی اینترنت اشیا برای سیستم های درایو: SIDRIVE IQ

هنگامی که درایوها خراب می شوند یا از کار می افتند، عواقب آن اغلب گران است. انجام اقدامات به موقع و سنجیده برای جلوگیری از چنین پیامدهایی نیازمند یک استراتژی هوشمند و شفاف برای تسهیل تعمیر و نگهداری هدفمند، فعال و به موقع و همچنین شناسایی پتانسیل بهینه سازی است. بنابراین، فرصتی ایده آل برای به حداکثر رساندن در دسترس بودن، کارایی، عملکرد و قابلیت سرویس دهی قطار رانندگی شما. این به نوبه خود سطح در دسترس بودن و بهره وری را افزایش می دهد و در عین حال پایه و اساس یک شرکت موفق را هم اکنون و هم در آینده ایجاد می کند.

SIDRIVE IQ یک جزء مهم در مجموعه دیجیتالی‌سازی ما است که فرصت‌هایی را برای بهینه‌سازی در کل قطار رانندگی، از اجرای تولید و عملیات گرفته تا خدمات، فراهم می‌کند. SIDRIVE IQ برنامه های کاربردی MindSphere و خدمات سفارشی شده را ارائه می دهد.

MindSphere

قابلیت اتصال

دروازه اینترنت اشیا SINAMICS CONNECT 300

SINAMICS CONNECT 300 به مبدل های SINAMICS اجازه می دهد تا با استفاده از plug-and-play به طور مستقیم و آسان به ابر متصل شوند. راه اندازی همچنین سریع، بدون خطا و مقرون به صرفه است، زیرا نیازی به تغییر در سخت افزار یا سیستم عامل درایوها یا تغییر برنامه های PLC نیست. حداکثر هشت درایو را می توان به طور همزمان وصل کرد که به کاربران امکان می دهد از جلوه های مقیاس بندی استفاده کنند. SINAMICS CONNECT 300 مخصوصاً برای اپراتورهای ماشین ابزار مناسب است که می خواهند درایوهای SINAMICS را در پارک ماشین ناهمگن موجود خود ادغام کنند.

دروازه اینترنت اشیا SINAMICS CONNECT 300

 الان شروع کن

فناوری درایو خود را دیجیتالی کنید

دیجیتالی شدن همه چیز را تغییر می دهد – همچنین فناوری را هدایت می کند. با این حال، از کجا شروع کنم، چگونه شروع کنم و چگونه می توان بیشتر مزیت های رقابتی را به دست آورد؟ ما گام به گام از شما برای دیجیتالی کردن شرکت خود حمایت می کنیم.

فناوری درایو

پیام بگذارید